جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ فعالیت جهادی موسسه فرهنگی وقرآنی امیرالمومنین(ع)کاشان درکمک به بیماران کرونایی

حوزه/ مدیر عامل مؤسسه فرهنگی و قرآنی امیرالمومنین(ع) کاشان از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان در ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام مجتبی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، از توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی با هزینه ای بالغ بر ۱۳۰ میلیون تومان بین نیازمندان این شهرستان در ابتدای ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی ادامه داد: از ابتدای  شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون تومان بابت تهیه و توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان با کمک خیرین شهرستان کاشان هزینه شده است.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و قرآنی امیرالمومنین(ع) کاشان همچنین از توزیع روزانه ۵۰۰ کیلو آب‌هویج بین بیماران کرونایی خبر داد و افزود: طی ۴۰ روز گذشته بیش از ۱۵۰ نفر از طلاب جهادی و حافظان قرآن کاشان در عرصه‌های مختلف مبارزه با ویروس کرونا شرکت کرده اند.

حجت الاسلام حسن زاده به حضور جهادی طلاب و روحانیون در ضدعفونی معابر عمومی و بیمارستان های کاشان اشاره کرد و گفت: ۳۰ نفر از حافظان قرآن و نهج البلاغه مؤسسه فرهنگی و قرآنی امیرالمومنین(ع) کاشان در دو شیفت کاری ۱۰۰۰ عدد ماسک تخصصی سه لایه برای کادر درمانی تولید کرده‌اند.

وی اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا، ۲۰ نفر از طلاب روزه‌دار کاشان به مدت ۴۰ شبانه روز به تغسیل و تدفین اموات کرونایی این شهرستان مشغول بودند.

حجت الاسلام حسن زاده به نقش خیرین و کادر درمانی کاشان در کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: همانطور که مردم دارالمؤمنین کاشان در صحنه های مختلف انقلاب حضوری چشم‌گیر داشته‌اند، در قطع زنجیره ای ویروس نیز مشارکت جدی داشتند.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و قرآنی امیرالمومنین(ع) کاشان با تقدیر از کادر درمانی، نیروهای نظامی و انتظامی کاشان در مبارزه با کرونا، خاطرنشان کرد: انصافا پزشکان، پرستاران، روحانیون، سپاه، ارتش و بسیج شهرستان کاشان در مبارزه با ویروس کرونا ایثار و فداکاری کردند.

حجت الاسلام حسن زاده حضور جهادگران عرصه سلامت را مهمترین عامل موفقیت کنترل ویروس کرونا در کاشان دانست و افزود: اگر حضور جهادی و ازخودگذشتگی کادر درمانی، بسیج، سپاه و طلاب این شهرستان در مبارزه با کرونا نبود، قطعا با فاجعه ای عظیم در دارالمؤمنین کاشان روبرو می شدیم.

وی با تشریح فعالیت های مؤسسه فرهنگی و قرآنی امیرالمؤمنین(ع) کاشان افزود: این مؤسسه علاوه بر تربیت بیش از هزار حافظ یک تا ۳۰ جزء قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه، در عرصه جهادی مبارزه با ویروس کرونا نیز وارد عمل شد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و قرآنی امیرالمومنین(ع) کاشان در پایان خواستار مشارکت بیشتر خیرین کاشان در تهیه بسته های معیشتی نیازمندان در ماه مبارک رمضان شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha