شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
معیشتی

حوزه / مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع) آران و بیدگل از تهیه هزار بسته کمک معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان برای توزیع بین نیازمندان شهرستان آران و بیدگل خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان سیدجواد تکیه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام  این مطلب گفت: آستان مقدس  حضرت محمد هلال بن علی(ع)، با کمک خیرین، هزار بسته معیشتی و بهداشتی، جمعاً به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان را آماده ی توزیع  کرده است.

وی افزود: همه ساله همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی(ع)آران و بیدگل با کمک خیرین شهرستان، اقدام به توزیع سحری و افطاری، میان روزه داران و زئران حرم  مطهر ایران می کند.

وی با بیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، همه برنامه های جمعی آستان مقدس لغو شده است، ولی خادمان این بارگاه ملکوتی، افطاری ها را در قالب پک های تغذیه ای و بهداشتی بین نیازمندان شهرستان توزیع خواهند کرد، افزود: پس از مشروح بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان، مبنی بر به راه انداختن رزمایش گسترده کشوری برای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، خیرین شهرستان، روحیه ایثارگری و انفاق خود را به نمایش گذاشته و با تمام توان وارد این عرصه شدند.

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع)آران و بیدگل خاطرنشان کرد : این بسته ها در دو بخش معیشتی شامل برنج، قند، شکر،چای، حبوبات، تن ماهی، ماکارونی، سویا، رب و اقلام بهداشتی که قرار است  بین معلولان نیازمند و افراد یتیم، بدسرپرست و زنان سرپرست خانوار توزیع شود.

تکیه با بیان اینکه اقدامات آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت، افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به دفتر امورمالی حرم مطهر کمک‌ های نقدی و غیرنقدی خود را به این دفتر تحویل و رسید دریافت کنند.

تکیه درپایان افزود: خیران همچنین می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۲۷۳۸۱۱۱۳۴۸۴۰۴۵۰ نزد بانک انصار واریز و در صورت امکان فیش بانکی را به دفتر امور مالی حرم مطهر تحویل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha