جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ۴۵ نفر از طلاب کردستان برای حضور در طرح «جهاد زعفران» اعلام آمادگی کرده اند و به زودی به استان خراسان اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین نادر رنجبر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان اظهار داشت: یکی از ویژگی های مهم طلاب انقلابی، حضور جهادی در عرصه های ملی است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه با اشاره به کمک به کشاورزان با عنوان طرح «جهاد زعفران» در کشور گفت: در روزهای اخیر توسط حجت الاسلام والمسلمین پناهیان موضوع کمک به کشاورزان «جهاد زعفران» مطرح گردید که اجرای این طرح می تواند سرآغاز تحولی نوین و بزرگ در گروه های جهادی شود.

این استاد حوزه علمیه ادامه داد: خوشبختانه طلاب کردستان مانند گذشته با روحیه جهادی که داشته و دارند برای حضور در طرح «جهاد زعفران» آمادگی خود را اعلام کرده اند و ان شاء الله به زودی عازم استان خراسان برای کمک و یاری رساندن به زعفران کاران این خطه خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین رنجبر اظهار داشت: براساس آخرین آمار ۴۵ نفر از طلاب استان کردستان در این طرح خداپسندانه و مردمی حضور خواهند داشت که می توان این حضور را لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث اقتصاد مقاومتی و جهش تولید عنوان کرد. از سوی دیگر گروه های جهادی طلاب در سطح کردستان به هم استانی ها خدمت و کمک رسانی خواهند داشت.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: خوشبختانه طلاب و روحانیون استان کردستان در سالهای اخیر روحیه مردمی، انقلابی و جهادی خود را در عرصه های ملی و استانی به اثبات رسانده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha