شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر| حضور گروه جهادی طلاب کردستان در طرح «جهاد زعفران»

حوزه/ مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان گفت: گروه های جهادی طلاب کردستان برای کمک به مردم و انقلاب، آمادگی کامل دارند.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان بیان کرد: یکی از وظایف انسان های مومن و خداشناس، حس انسان دوستی، دستگیری و محبت به دیگران است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اعزام جمع زیادی از طلاب کردستان برای مشارکت در طرح «جهاد برداشت زعفران» به خراسان، گفت: در اولین روزهای فراخوان طرح «جهاد زعفران» در سطح کشور، بسیاری از طلاب کردستانی آمادگی خود را برای حضور در این کار جهادی و خداپسندانه اعلام کردند.

وی ادامه داد: خوشبختانه از سراسر مدارس علمیه سطح استان کردستان طلاب زیادی در این طرح شرکت کرده اند و هم اکنون نیز در حال کمک رسانی به کشاورزان و زعفران کاران خراسانی هستند.

دریایی با اشاره به فعالیت تاثیرگذار گروه های جهادی طلاب در استان کردستان، اظهار کرد: در همه مدارس علمیه استان کردستان گروه های جهادی طلاب به صورت کاملا سازمان یافته تشکیل شده و در کمترین زمان ممکن آمادگی حضور در میدان را دارند.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: آمادگی گروه های جهادی طلاب کردستان نشان می دهد که مردم و جوانان این خطه از روحیه ای انقلابی برخوردار هستند

وی خاطرنشان کرد: گروه های جهادی طلاب کردستان برای کمک به مردم و انقلاب، آمادگی کامل دارند و تشکیل گروه های جهادی را باید لبیک به فرمان امام خامنه ای دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha