جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / مسئول کمیته مشاوره ستاد مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه از ارائه مشاوره به بیماران کرونایی توسط روحانیون روانشناس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا مهکام، مسئول کمیته مشاوره ستاد مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه، در دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد گروه های جهادی "یاوران سلامت" در بیمارستان های کرونایی ارائه داد و گفت: گروه جهادی روحانیون مشاور و روانشناس در بیمارستان‌های قم، تهران و اهواز  به بیماران کرونایی خدمات مشاوره ارائه کردند.

مسئول کمیته مشاوره ستاد مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه ادامه داد: تکنیک‌های مشاوره ای روحانیون روانشناس، ترکیبی از روانشناسی اسلامی و استفاده از آیات و روایات و روانشناسی روز است.

وی با بیان اینکه زمینه انجام فعالیت‌های مشاوره ای در آذربایجان شرقی به دلیل وجود روانشناس های خبره، وجود دارد، اظهار کرد: با درخواست حوزه علمیه استان به تبریز آمدیم و با توجه به برگزاری دوره‌های مشاوره و روانشناسی در استان و وجود نیروی کار، زمینه برای اجرای «یاوران سلامت» فراهم شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در سخنان کوتاهی گفت: از کمیته مشاوره ستاد مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه تشکر می کنم  و ان شاءالله در خدمت این گروه هستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha