پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ذاکر قاسم زاده

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه آذربایجان شرقی از عزام روحانیون و طلاب جهادی در قالب گروه «یاوران سلامت» به بیمارستان های تبریز برای کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان بیمارستان های تبریز خبر داد.

حجت السلام ذاکر قاسم زاده، نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت: خوشبختانه کلاس های آموزشی تبلیغ بالینی ویژه طلاب جهادی بصورت تئوری و عملی به همت ستاد بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه های علمیه کشور در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در دوره اول کلاس ها که به صورت تئوری و با تدریس حجت الاسلام و المسلمین مهکام، مسئول کمیته مشاوره و راهنمایی ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه و  حجت الاسلام مصطفی عرب پور، مسئول اعزام مشاوران روانشناس یاوران سلامت برگزار شد، ۵۰ روحانی و طلبه حضور داشتند.

حجت السلام قاسم زاده اضافه کرد: در دوره کارورزی که به صورت عملی با حضور ۵۰ نفر از طلاب و روحانیون در بیمارستان های کرونای تبریز برگزار شد، حدود ۴۰ نفر از شرکت کنندگان در این دوره پذیرفته شدند که ان شاءالله در قالب گروه «یاوران سلامت» برای کمک رسانی به بیماران کرونایی و کادر درمان، امروز دوشنبه در  بیمارستان های تبریز مستقر خواهند شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha