جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / در مراسمی، طلاب و روحانیون جهادی فعال در بیمارستان های کرونایی تبریز تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی، از طلاب و روحانیونی که به صورت جهادی در بیمارستان های استان حضور داشته و در زمینه بهداشت و سلامت روان و مبارزه با کرونا فعالند تجلیل و تقدیر  کردند .

در این جلسه که با حضور تعدادی از طلاب فعال در بیمارستان ها برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین فقیه رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا سخنرانی کردند.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام سید مهدی اصل نژادی مسئول هماهنگی گروه طلاب جهادی "یاوران سلامت"، خاطراتی از حضور در بیمارستان های کرونایی، بیان کرد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، در این مراسم گفت: تلاش روحانیون بسیجی جهادگر در عرصه سلامت باعث افتخار برای نظام است.   

وی افزود: در شرایط بحرانی کرونا نقش طلاب و روحانیون کاملا واضح و مشخص بود و این عزیزان با روحیه جهادی به میدان آمدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به مقام والای سردار سلیمانی، افزود: آن چیزی که به این شهید والا مقام ارزش داد، اخلاص بود. او مرد میدان بود و هر جا لازم بود خود را به معرکه می رساند و با تدبیر و مدیریتی که دشمنان به آن اعتراف می کنند تمام دسیسه های استکبار را خنثی می کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha