جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 936990
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
تبریز

حوزه / دانشنامه سردار سلیمانی در هشت فصل به همت بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا و با تلاش یکصد نفر از اساتید بسیجی و صاحب نظران تدون شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا، صبح امروز در وبینار رونمایی از مقدمه دانشنامه سردار سلیمانی، گفت: این دانشنامه مرجع و منبعی برای همه طیف ها خواهد بود تا بتوانند با رجوع به آن و تحقیق در خصوص شخصیت این شهید عزیز، ایشان را تفسیر کنند.

وی، جایگاه سردار سلیمانی را در تبریز و آذربایجان جایگاه ویژه ای خواند و خاطرنشان کرد: برای اهمیت جایگاه سردار نزد مردم تبریز همین بس که رهبر فرزانه انقلاب از آن در بیانات خود یاد کرده و نمونه آوردند.

سردار خرم ادامه داد: سردار سلیمانی ارتباط عجیبی با شهدای آذربایجان بخصوص شهید باکری داشت، چنانکه که در آخرین ساعات حیات خود با مرقوم کردن جمله معروف شهید باکری، خدایا مرا پاکیزه بپذیر، ارادت قلبی خود را نشان داد.

فرمانده سپاه عاشورا اضافه کرد: تدوین دانشنامه سردار سلیمانی افتخاری است تا شخصیت ایشان را در ابعاد مختلف ملی، علمی، دینی و ... تبیین و تفسیر شود، آن هم برای شخصیتی که لبخند را بر لبان کودکان در محاصره دیرالزور و موصل و ... نشاند.

دانشنامه سردار سلیمانی در هشت فصل به همت بسیج فرهنگیان سپاه عاشورا و با تلاش یکصد نفر از اساتید بسیجی و صاحب نظران تدون شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha