جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: این همه عطش آدمی برای مسئولیت هیچ است و بالاخره همه می‌روند، وزیر، وکیل و رئیس‌جمهور هم که باشید نهایتا مانند همه انسان‌ها یک روز می‌روید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، در مراسم توزیع کمک های مومنانه که در مسجد امام علی (ع)  تبریزبرگزار شد، گفت : از الزامات مهم کمک مومنانه عمل به این آیه قرآن کریم است که می فرماید؛ «لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّی تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَیْ‏ءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَلیمٌ»؛ هرگز به نیکی دست نمی‏ یابید، مگر آنکه از آنچه دوست دارید (در راه خدا) انفاق کنید و بدانید هر چه را انفاق کنید، قطعاً خداوند به آن آگاه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین در آیین توزیع کمک‌های مومنانه بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز به نیازمندان نیز گفت: یاد شهدای مدافع سلامت بیمارستان ولیعصر(عج) تبریز، دکتر نامی، دکتر نایبی و پرستار فقید خانم اکبری را گرامی می‌داریم‌.

امام جمعه تبریز ادامه داد: مال دنیا برای کسی نمی‌ماند و موقع مرگ آن کفن سفید است که به همه می‌رسد و دیگر آنجا فقیر و غنی ملاک نیست‌.

وی اضافه کرد: این همه عطش آدمی برای مسئولیت هیچ است و بالاخره همه می‌روند، وزیر، وکیل و رئیس‌جمهور هم که باشید نهایتا مانند همه انسان‌ها یک روز می‌روید.

آل هاشم  یادآور شد: روایت داریم که انسان به سه چیز هرگز نمی‌رسد، اول، بستن دهان مردم است؛ دوم، عدم موفقیت در جبران تمامی شکست‌هاست؛ و نهایتا عدم تحقق تمامی آرزوهاست‌.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha