جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبرز

حوزه/ در جلسه مسئول کمیته مشاوره ستاد مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز، طرح «حضور روحانیون روانشناس در بیمارستان‌های کرونایی» مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، جلسه بررسی طرح «حضور روحانیون روانشناس جهادی در بیمارستان‌های کرونایی» امروز با حضور حجت ‌الاسلام‌ و المسلمین مهکام، مسئول کمیته مشاوره ستاد مقابله با بحران و حوادث غیرمترقبه حوزه‌های علمیه، دکتر محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز ،حجت‌الاسلام‌ خیری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تبریز و دیگر مسئولان این دانشگاه و ستاد مقابله با بحران حوزه، برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام والمسلمین مهکام، با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن فعالیت این طرح در استان های دیگر، گفت: پس از گذشته چند ماه از فعالیت روحانیون روانشناس جهادی، کادر پزشکی اعلام کردند میزان آمادگی بیماران برای مقابله با بیماری بیشتر شده و پس از آن فوتی‌ها کمتر شد. 

وی با اشاره به استقبال خوب کادر درمان و مدیران بیمارستان‌های کرونایی استان های مختلف از حضور روحانیون روانشناس در بیمارستان ها، گفت: بحمدالله مدیران بیمارستان‌ها ارتباط خوبی با این گروه برقرار کرده اند.

در ادامه، دکتر صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: یکی از حرکت‌های خوبی که در زمینه مبارزه با ویروس کرونا، انجام شده طرح جهادی روحانیون مشاور و روانشناس است و ان شاءالله در این استان هم موفق خواهند بود.

 از مصوبات این جلسه، می‌توان به «تولید محتوای آموزشی برای کادر درمان در زمینه مدیریت استرس » و «حضور گروه‌های روحانیون مشاور در بیمارستان‌های کرونایی» اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha