جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آغاز اجرای مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در این استان خبر داد و گفت: از امروز بسته های معیشتی تهیه شده در میان اقشار آسیب‌پذیر توزیع می‌شود.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی در گفت و گو با خبرنگاران در تبریز با تبریک هفته بسیج با اشاره به آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: در راستای فرمان مقام معظم رهبری در بحث کمک‌های مؤمنانه سازمان اوقاف به صورت ویژه وارد میدان شده‌اند و تاکنون چندین مرحله از این رزمایش درتوسط اداره کل اوقاف وامور خیریه استان اجرا شده است.

وی افزود: امروز همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل شجره طیبه بسیج توسط امام راحل مرحله سوم توزیع این کمک‌های مؤمنانه در سطح استان آذربایجان شرقی آغاز شد که بسته‌های معیشتی تهیه شده با شعار «راه سلیمانی از کوچه خدمت به مردم می‌گذرد» در میان اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: این کار خداپسندانه د رقالب طرح شهید سلیمانی از هفته بسیج تا روز شهادت شهید سردار سلیمانی ادامه خواهد داشت و بصورت بقعه محور از محل امامزادگان استان انجام خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha