شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: در سالهای اخیر گروه های جهادی طلاب کردستان، در سطح کشور بسیار خوب درخشیدند و به بهترین نحو ممکن در عرصه های ملی و استانی خود را اثبات کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی در نشستی با معاونان مدرسه علمیه کامیاران اظهار داشت: تشکیل گروه های جهادی طلاب نشان داد که روحانیت هرگز از جامعه و مردم جدا نبوده و نیست.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: تشکیل گروه های جهادی طلاب در کشور به ویژه استان کردستان علاوه بر تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، می تواند نقش بسیار مهمی در توسعه کمی و کیفی استان داشته باشد.

وی افزود: در سالهای اخیر گروه های جهادی طلاب کردستان، در سطح کشور بسیار خوب درخشیدند و به بهترین نحو ممکن در عرصه های ملی و استانی خود را اثبات کرده اند.

حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: امسال هم علیرغم شیوع بیماری کرونا در جامعه گروه ها و تیم های جهادی طلاب، بسیج و... نه تنها در کردستان و شهرستان کامیاران تضعیف نشدند، بلکه شاهد حضور پرشور و تاثیرگذارتر این گروه های جهادی هستیم. همچنین اعزام تیم های جهادی طلاب کردستان در طرح جهاد زعفران به استان خراسان حرکتی ماندگار و تاریخی بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha