پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام حمیدرضا عاقل‌زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام «حمیدرضا عاقل‌زاده»با حکم رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، به‌ عنوان رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کردستان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم تودیع و معارفه رئیس  شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کردستان عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام مهدی رحمانی، معاون اجرایی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی و جمعی دیگر از مسئولان استانی در دفتر نماینده  ولی فقیه این استان برگزار شد.

در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام آقای سید محمدعلی رضایی، حجت الاسلام حمیدرضا عاقل‌زاده به‌ عنوان رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کردستان معرفی شد.

حجت‌الاسلام رضایی از ۲۸ بهمن ماه سال گذشته مسئولیت دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه  استان کردستان را بر عهده داشت. البته امروز در مراسم تودیع و معارفه حضور نیافت.

متن حکم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه کشور به این شرح است:

برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام آقای حمیدرضا عاقل‌زاده(دام عزه)

نماز جمعه، این نهاد مبارک رحمانی و ثمره خون شهدای گرانقدر و یادگار ماندگار امام راحل عظیم‌الشأن(رضوان الله تعالی علیه)، به واسطه‌ی تدابیر رهبر حکیم و عالیقدر (مدظله العالی)، به شبکه‌ای گسترده و مشعشع برای هدایت‌گری سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مبدل شده است.

اکنون که در دوره‌ای جدید از مأموریتی ولایی، در مسیر شکوفایی، ارتقای کیفیت و افزایش اثربخشی این تشکیلات نورانی، مهیای نقش‌آفرینی در جایگاه خدمت به قرارگاه‌های ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق شده‌اید، ضمن تقدیر از تلاش‌های مؤثر جناب حجت‌الاسلام آقای سید محمدعلی رضایی در دوره مسئولیت، با اعتماد به فضل الهی و در سایه‌ی عنایات حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، جنابعالی را که بحمدالله علاوه‌ بر تعهد و روحیه انقلابی و جهادی، مورد وثوق نماینده معزز ولی فقیه هستید، به‌ عنوان «مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان کردستان» منصوب می‌نمایم.

امید است با اغتنام فرصت و شکر این نعمت، با نصب‌العین قرار دادن تقوای الهی و بهره‌مندی از سرمایه بی‌بدیل انس با سحر، توکل، توسل، شهد چشی از برکات مودّت میان مومنین و استفاده از تجربه‌های صاحبنظران و اندوخته پیشکسوتان، پیگیری وظایف و مأموریت‌های ابلاغی زیر را مورد اهتمام قرار دهید:

۱. تعامل مسئولانه، تکریمی و حمایتی با ائمه محترم جمعه و کارگزاران معزز ستادهای نمازجمعه

۲. ایفای نقش چشم بصیر و امین نهاد نماز جمعه در امر رصد دقیق وضع موجود، برای حرکت به سمت وضع مطلوب

۳. بسیج ظرفیت معنوی و مادی دستگاه‌های خدوم و مردم شریف استان در جهت تحقق عزتمندانه راهبردهای مصوب

۴. اهتمام بر تقویت انسجام داخلی تشکیلات و تعمیق ارتباطات عاطفی با جامعه هدف

۵. هماهنگی و همکاری با ارکان تخصصی نهاد نماز جمعه برای اجرایی‌سازی برنامه‌های سالیانه در سطح استان

۶. نتیجه‌گرایی در فرآیند خدمات‌رسانی، نقدپذیری و نظارت‌پذیری

۷. بازآرایی و چابک‌سازی دفتر نمایندگی استان، همزمان با ایجاد فضای منعطف و مشحون از عطر صمیمیت، حسن خلق و سعه صدر، فارغ از تکلف و تشریفات اداری مرسوم

ان ‌شاءالله در مسیر این دشوار، از حمایت نماینده محترم ولی فقیه، همکاری استاندار محترم و سایر نهادها و دستگاه‌های استان و همراهی ائمه محترم جمعه برخوردار خواهید بود. سرافرازی، سلامت و توفیق روز افزون‌تان را از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha