شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خرافه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران گفت: مماشات و موضع منفعل در برابر افرادی که به نوعی در حال تحریف اصول دینی هستند می تواند فتح البابی برای ظهور فرقه ها و جریان های منحرف و ملحد در اسلام به ویژه در حوزه های علمیه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید جمال حسینی در نشست بصیرتی با جمعی از روحانیون و طلاب مدرسه علمیه کامیاران، اظهار داشت: دشمن که رسما شکست در جنگ نظامی را پذیرفته است و عملا قدرت و زور را وسیله ای ناکارآمد علیه این انقلاب می داند روی به دسیسه های دیگری آورده است.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران گفت: در روزها و هفته های اخیر شاهد برخی از شیطنت های دشمنان اسلام به ویژه مذهب حقه شیعه هستیم، افرادی که با سوءاستفاده از نام و جایگاه خود و از سویی دیگر به علت بی بصیرت و ساده لوحی زیرساختی دین را عملا و رسما زیر سؤال می برند.

این استاد حوزه علمیه استان کردستان گفت: این افراد به راحتی و طیب خاطر اعتقادات و فقه اسلامی را که بیش از ۱۴ قرن سابقه دارد با سخنان و عقاید خود زیر سؤال می برند و عملا تیشه به ریشه دین مبین اسلام می زنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به تحرکات اخیر یکی از روحانیون معلوم الحال به نام «کمال حیدری»، بیان داشت: متأسفانه در برخی از کانال های فضای مجازی شاهد هستیم که طیفی از اسلام ستیزان و دشمنان شیعه و سنی عقاید مبهم و دور از منطق وی را منتشر می کنند که بی شک در پشت سر این حرکت، کشورهای استکباری و استعماری قرار دارند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه کامیاران تصریح کرد: سخنان جدیدی که از زبان وی بیان می شود، عملا یک جبهه گیری رسمی در برابر اسلام و فقاهت است، بنابراین باید با این افراد و جریان های خودساخته با استدلال و منطق برخورد کرد و چهره واقعی آنان را برای امت اسلام هویدا ساخت.

این استاد حوزوی در پایان سخنان خود گفت: مماشات و موضع منفعل در برابر این افراد که به نوعی در حال تحریف اصول دینی هستند می تواند فتح البابی برای ظهور فرقه ها و جریان های منحرف و ملحد در اسلام به ویژه در حوزه های علمیه باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha