شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: آمریکایی ها تنها یک هدف را در سطح بین المللی دنبال می کنند و آن هم استیلای بیشتر و گسترده تر بر جهان به ویژه بر ملت های مسلمان است، بنابراین نباید هرگز با طناب پوسیده سیاستمداران آمریکایی و اروپایی به داخل چاه برویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی امروز در جمع تعدادی از اساتید حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: با اشاره به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بیان کرد: در انتخابات آمریکا چیزهای زیادی برای ملت ایران و کل جهان هویدا و آشکار شد. روزگاری همین آمریکایی ها از تقلب در انتخابات ایران سخن می راندند و اکنون مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری خودشان هستند.

وی ادامه داد: روزگاری نه چندان دور آمریکایی ها با سیاست شیطانی خود به دنبال حاشیه سازی برای همه پرسی در کشورهایی همانند ایران بودند، ولی به حول و قوه الهی همگان دیدیم که این حاشیه ها دامن خود آمریکایی ها را گرفت.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: متاسفانه برخی در داخل کشور به صورت لحظه به لحظه انتخابات آمریکا را رصد می کردند، در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی سیزدهم آبانماه و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) فرمودند نتیجه انتخابات آمریکا برای ما اهمیت ندارد.

وی افزود: روسای جمهور آمریکا چه جمهوری خواه و چه دموکرات نشان داده اند که در مقابل انقلاب اسلامی ایران یک سیاست شیطانی مشترک دارند، لذا دل خوش کردن به فلان رئیس جمهور منتخب از سوی برخی از خواص و عوام کشور از روی بی بصیرتی است.

مسئول برنامه ریزی و نظارت حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: اگر به متن پیام تبریک «جو بایدن» رئیس جمهور منتخب آمریکا خطاب به ترامپ در ترور و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی بیندازیم متوجه خواهیم شد که هر دوی این دو نفر ـ ترامپ و بایدن ـ از عوامل و سرکردگان اصلی تروریسم جهانی هستند و نباید فریب سیاست های آنان را بخوریم.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: چیزی که برای همه ما واضح است این که سیاست آمریکایی ها در قبال انقلاب اسلامی یک سیاست خصمانه است که از ابتدای انقلاب تاکنون ادامه داشته است، بنابراین باید به حال عده ای که در داخل کشور از نتیجه این انتخابات خوشحال هستند تاسف بخوریم.

وی در پایان تصریح کرد: آمریکایی ها تنها یک هدف را در سطح بین المللی دنبال می کنند و آن هم استیلای بیشتر و گسترده تر بر جهان به ویژه بر ملت های مسلمان است، بنابراین نباید هرگز با طناب پوسیده سیاستمداران آمریکایی و اروپایی به داخل چاه برویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha