جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سیدتوفیق رضایی

حوزه/ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان با تاکید بر اینکه تبلیغ باید به روز و با نیازهای جامعه پیش برود، گفت: یکی از ویژگی های مهم تبلیغ و مُبلغ این است که اوضاع روز جامعه را به دقت بررسی و رصد کند.

حجت الاسلام سید توفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: بسیاری از مشکلات فرهنگی و اجتماعی در سطح جامعه معلول و نتیجه کم کاری های تبلیغاتی و رسانه ای است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: زمانی که نتوانیم در بُعد تبلیغاتی کارکرد مثبتی داشته باشیم، این زمان است که باید اعتراف کنیم میدان را به دشمن و رسانه های آنها واگذار کرده ایم.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه استبداد رسانه ای عملا و رسما اعلام می کند که برای تخریب جایگاه اسلام به ویژه نهاد مقدس خانواده برنامه های بسیاری در دستور کار دارد، گفت: در روزهای اخیر «رابرت مرداک»؛ امپراتوری رسانه ای جهان که اتفاقا از صهیونیست های تندور می باشد در یادداشتی که در فضای مجازی منتشر کرده بود عملا و رسما جهان اسلام و خانواده را مورد هدف قرار داده بود.

حجت  الاسلام رضایی ادامه داد: سخنان بی پروا و گستاخانه شخصی معلوم الحالی همانند «مرداک» نشان از ضعف رسانه ای و تبلیغاتی کشورهای اسلامی در دنیای کنونی دارد.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه علمیه استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه تبلیغ باید به روز و با نیازهای جامعه پیش برود، گفت: یکی از ویژگی های مهم تبلیغ و مُبلغ این است که اوضاع روز جامعه را به دقت بررسی و رصد کند.

این استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: در بحث تبلیغات دینی نیز این مهم صدق می کند، طلبه و روحانی که به عنوان مبلغ دینی در جامعه حضور دارند، باید چندین ویژگی را داشته باشند که مهمترین این ویژگی ها آگاهی کامل از وضعیت جامعه پپرامون می باشد.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: همچنین مبلغ باید با شیوه های نوین تبلیغ به خوبی آشنا باشد، زیرا اغلب مخاطبین وی را قشر جوان و نوجوان تشکیل می دهند و این اقشار نیازها و خواسته های خاص و ویژه خود را دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha