دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیمه تامین اجتماعی

حوزه/ رئیس شورای برنامه ریزی مدارس اهل سنت از پرداخت کامل حق‌بیمه روحانیون استان کردستان از سوی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، حجت الاسلام والمسلمین کاظم لطفیان در نشست صمیمی حجج اسلام والمسلمین محمدیان مسئول ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری، علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان با ائمه جمعه و جماعات استان، در سنندج، اظهار کرد: معیشت روحانیون یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا و تأثیرات منفی که این ویروس در بعد اقتصادی روی طیف‌های مختلف جامعه از جمله بخشی از روحانیون و ماموستاها گذاشت، در راستای رفع بخشی از این مشکلات، حمایت هایی انجام شده است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که برای برخی از طلاب به وجود آمد و بخاطر عدم توانایی در پرداخت سهم ۷ درصدی بیمه خود از بیمه انصراف دادند با نظر مساعد شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت مشکل این عزیزان حل شد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت عنوان کرد: معوقات تمام کسانی که بیمه معوق داشتند، پرداخت شد و هیچ حق بیمه معوقی در حال حاضر وجود ندارد و از این ماه هم تمام حق بیمه روحانیون اهل سنت پرداخت می‌شود که این یک گام بی نظیر در جهت حمایت از روحانیون بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha