سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمد جواد فاطمی نسب- امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: استعمارگران تنها راه نفوذ در کشورهای اسلامی را اختلاف افکنی و فرقه سازی می دانند و امروز هم با حمایت دولت فرانسه شاهد هتاکی به پیامبر اعظم(ص) هستیم.

حجت الاسلام محمد جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به فرارسیدن میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص)، امام صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: آنچه که تمام نقشه ها و فتنه گری دشمنان دیرینه اسلام را در اعصار گذشته خنثی کرده، ارادت قلبی مسلمین به اهل بیت(ع) بوده است.

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به این که استعمارگران هرگز چشم دیدن اتحاد و پیشرفت مسلمین را نداشته اند، افزود: با اعتماد به وعده های قرآنی، تبعیت از فرامین راهگشای امامین انقلاب و عدم غفلت از دشمن مشترک، آینده ای روشن در انتظار ماست.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: فساد اخلاقی و از هم پاشیدگی خانواده در غرب، ثابت کرد که عمل به نسخه های پوسیده مکاتب مادی، دردی را از دردهای بشر امروزی دوا نخواهد کرد.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: استعمارگران تنها راه نفوذ در کشورهای اسلامی را اختلاف افکنی و فرقه سازی می دانند و امروز هم با حمایت دولت فرانسه شاهد هتاکی به پیامبر اعظم(ص) هستیم.

حجت الاسلام فاطمی نسب در پایان گفت: تنها را نجات امت اسلامی بازگشت به سیره عملی پیامبر خاتم(ص)، اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha