جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ بازدید آیت الله اعرافی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب-۲

حوزه/ پس از وقوع زلزله در این شهر، شرایط سختی در سرپل ذهاب ایجاد شده و مردم وحشت بسیاری از پس لرزه های زلزله داشته اند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در بازدید آیت الله اعرافی از مناطق زلزله زده سرپل ذهاب، به ارائه گزارشی از وضعیت شهر زلزله زده سرپل ذهاب پرداخت و گفت: پس از وقوع زلزله در این شهر، شرایط سختی در سرپل ذهاب ایجاد شده و مردم وحشت بسیاری از پس لرزه های زلزله داشته اند.

وی ابراز داشت: پس از زلزله، بیمارستان های شهر از مجروح پر شده و حتی خانواده ها در کنار جنازه ها گریه نمی کردند؛ چراکه ترسیده بودند؛ حتی سر بچه ای در این حادثه قطع شده بود و شاهد صحنه های دلخراشی بوده ایم.

امام جمعه سرپل ذهاب خاطرنشان ساخت: با پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به زلزله زدگان، تمام گروه های جهادی اعم از طلبه و دانشجو به این سمت سرازیر شده و خدمات مناسبی را به مردم داده اند.

حجت الاسلام فاطمی نسب تصریح کرد: پس از زلزله، قریب به 300 روحانی در ثلاث باباجانی حضور به هم رسانده و خدمت رسانی قابل توجهی داشته اند.

وی بیان داشت: همچنین ائمه جمعه با ارسال کمک های خود در کنار مردم و حوزه بوده و یاری مناسبی داشته اند.

امام جمعه سرپل ذهاب اظهار داشت: امروز تمام برادران شیعه و اهل سنت در کنار هم مشغول به خدمت بوده و همه خالصانه در حال انجام فعالیت می باشند.

حجت الاسلام فاطمی نسب ابراز داشت: پس از حضور حاج حسین یکتا در این منطقه، شرایط بهتری حاکم شد و خدمت رسانی بهتری انجام شده است.

وی خاطرنشان ساخت: بیمارستان شهر پس از زلزله تعطیل شده و ارتش و سپاه بیمارستان صحرایی راه اندازی کرده است.

امام جمعه سرپل ذهاب تصریح کرد: امروز نیازمند وسائل گرمایشی می باشیم؛ چراکه روز به روز بر سرما افزوده شده و برای خانواده ها گذراندن هوای سرد در چادر سخت است.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان داشت: امروز روحانیون شیعه و ماموستاهای اهل سنت همانند برادر در کنار یکدیگر بوده و به خدمت رسانی به مردم مشغولند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha