شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد جواد فاطمی نسب- امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: در حالی که اهانت به پیامبر اسلام(ص) در غرب با حمایت دولتمردان سکولار به راحتی قابل قبول است، چرا سؤال از هولوکاست ممنوع است؟

حجت الاسلام محمدجواد فاطمی نسب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه جسارت روزنامه‌نگار هتاک فرانسوی به پیامبر اسلام(ص) اعلام جنگ با مسلمانان است، اظهار داشت: کمترین واکنش دولت‌ها در پشتیبانی از ابراز انزجار مردم مسلمان در کشورهای اسلامی، فراخواندن سفرای خود از فرانسه است.

امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: برای جلوگیری از تکرار اهانت سریالی دنیای کفر به مقدسات مسلمانان، اتحاد دولت ها و مردم کشورهای اسلامی الزامی است.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: هتک حرمت مقدسات مسلمانان در غرب از جمله اهانت به پیامبر اسلام(ص)، نشان از استیصال دنیای کفر و استکبار جهانی در برابر خیزش جهانی مردم خسته از تفکرات مادی‌گری است.

امام جمعه سرپل ذهاب اظهار کرد: حافظه تاریخی یک ملت نباید ضعیف شود؛ کشور فرانسه گذشته از فروش تسلیحات به صدام در جنگ تحمیلی، تا پناهگاه امن تروریست‌های منافق، تاکنون ضد مسلمانان و مقدسات آنها، لحظه ای کوتاه نیامده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: رئیس جمهور فرانسه می گوید «اهانت به پیامبر(ص) را محکوم نمی کند، چون آزادی بیان است»، پس چگونه انکار هولوکاست و سؤال از کشتار یهودیان در ابعاد میلیونی، در کشوری که مدعی مهد آزادی است، جرم تلقی می شود.

وی در پایان گفت: شایسته است دولت با اخراج سفیر فرانسه، نگرانی عمیق مردم مسلمان ایران را به گوش مکرون هتاک برساند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha