شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد جواد فاطمی نسب- امام جمعه سرپل ذهاب

حوزه/ امام جمعه سرپل ذهاب گفت: فقر فرهنگی جا مانده از رژیم طاغوت که ریشه در بی اهمیتی رفاه اجتماعی و اقتصادی دارد، مشکلات جنگ تحمیلی مزید برعلت شد و امروز هم جنگ نرم دشمن در فضای مجازی، معضلی که گریبانگیر خانواده ها شده است.

حجت الاسلام محمد جواد فاطمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی حاصل دشمنی استکبار جهانی و مرتجعین عرب بود، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و کوتاهی دست اجانب از سر ایران، موجب عصبانیت جبهه کفر گردید، به همین جهت با تحریک صدام جنگ تمام عیار را بر ما تحمیل نمودند.

امام جمعه سرپل ذهاب ادامه داد: تهاجم همه جانبه صدام از زمین، دریا و هوا به کشور ما، با تحریک و پشتیبانی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و حمایت مالی دلارهای نفتی شیوخ عرب، از همه لحاظ ماشین جنگی ارتش بعث عراق را تقویت می کرد.

وی تصریح کرد: ترکش های جنگ تحمیلی بر گوشه گوشه دیار پهلوانان، کرمانشاه قهرمان جای خوش کرده و قابل تحمل است، اما پس از ۴۰ سال حائز رتبه اول بیکاری در ایران، جگر سوز است و ریشه در بی تدبیری مسئولین دارد.

حجت الاسلام فاطمی نسب بیان کرد: نقش مردم و عشایر مرزی استان کرمانشاه در مواجهه با حملۀ گسترده ارتش بعث عراق در اولین روزهای جنگ تحمیلی، باید برجسته شود.

امام جمعه سرپل ذهاب با بیان اینکه نقش کرمانشاه در دفاع مقدس ماندگار است، ادامه داد: آغاز جنگ تحمیلی با اصابت گلوله توپ، بدست صدام ملعون در روستاهای قصرشیرین صورت گرفت و با عملیات مرصاد، طومار منافقین هم در استان کرمانشاه، پیچیده شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب اظهار داشت: جای سؤال اینجاست که چرا مستند سازان انقلاب اسلامی، تا به حال نتوانسته اند، حق مردم رزمنده و ۸ سال آوارگی کرمانشاه را به نحو احسن، ادا کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب خاطر نشان کرد: اگر نبود عنایات رهبری حکیم در سفر پر خیر و برکت مهرماه سال ۹۰ به کرمانشاه، برنامه های توسعه و پیشرفت در این استان جلوه ای آنچنان ای نداشت.

وی در پایان گفت: فقر فرهنگی جا مانده از رژیم طاغوت که ریشه در بی اهمیتی رفاه اجتماعی و اقتصادی دارد، مشکلات جنگ تحمیلی مزید برعلت شد و امروز هم جنگ نرم دشمن در فضای مجازی، معضلی که گریبانگیر خانواده ها شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha