پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 926549
۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین

حوزه/ امام جمعه هرسین گفت: کمترین اقدام کشورهای اسلامی علیه دولت هتاک فرانسه، کم کردن سطح روابط دیپلماتیک و تحریم کالاهای فرانسوی است.

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه اقدام موهن نشریه شالی ابدو علیه پیامبر اکرم(ص) خشم مقدس مسلمان جهان را در بر انگیخت، اظهار داشت: امت اسلامی در اعتراض به حرکات رذیلانه دولت فرانسه به بهانه «آزادی بیان»، خشم مقدس خود را در قالب اعتراضات و اجتماعات نشان دادند، تا دشمنان پیامبر رحمت(ص) بدانند، روح غیرت مسلمانان زنده است.

وی تصریح کرد: اگر اهانت به خاتم الانبیاء (ص) به زعم رئیس جمهور روسیاه فرانسه، «آزادی بیان» است، پس چرا توهین به خودش را بر نمی تابد؟ یا سوال از «هولوکاست» و انکار آن جرم است؟

امام جمعه هرسین اظهار کرد: افراطی گری های دشمنان اسلام در غرب و اهانت به مقدسات مسلمان ریشه در کجا دارد؟ و علت این کارها که هر از چندگاهی از طرف غربی ها، خصوصا در فرانسه اتفاق می افتد، چیست؟. این اقدامات سخیف در کشور فرانسه، نشان از آن دارد که دولت های غربی  از رشد و گسترش اسلام نگرانند.

وی در پایان گفت: کمترین اقدام کشورهای اسلامی علیه دولت هتاک فرانسه، کم کردن سطح روابط دیپلماتیک و تحریم کالاهای فرانسوی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha