چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه، گفت: کور دلان داعش که به اسم اسلام جنایات شرم آوری را در حق اهل سنت و تشیع مرتکب شدند، در حقیقت فرزند خوانده شیوخ مرتجع عرب بودند.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، گفت: کور دلان داعش که به اسم اسلام جنایات شرم آوری را در حق اهل سنت و تشیع مرتکب شدند، در حقیقت فرزند خوانده شیوخ مرتجع عرب بودند که از دلارهای نفتی تغذیه می شدند.

وی بیان کرد: حمایت معنوی و مادی آل سعود و برخی دیگر از سران مرتجع عرب از جنایتکاران داعشی که همچون گاوهای شیرده، در خدمت اهداف آمریکا و صهیونیست هستند، مباشر اصلی جنایات صورت گرفته در جهان اسلام هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) مشکات کرمانشاه ادامه داد: دشمنان قسم خورده عصر ما، همچون بنی امیه تاب تحمل مقامات معنوی و هدایت مردمی اهل بیت(ع) را نداشته، با هتک حرمت حرم اهل بیت(ع)، جنگ با اسلام ناب محمدی(ص) را آغاز کردند.

وی در پایان گفت: تا زمانی که سیره و سنت اهل بیت(ع)، سرلوحه کار مسئولین نظام اسلامی باشد و در عمل پیرو فرامین راهگشای امامین انقلاب باشیم، هیچ خطری ایران اسلامی را تهدید نمی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha