پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
محمود واعظی در حاشیه جلسه هیئت دولت

حوزه/ واعظی گفت: همه بخش‌های دولت مکلف هستند از بخش بهداشت و سلامت کشور، حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت گفت: اولویت اصلی دولت در شرایط کنونی، حفظ سلامت مردم است و همه بخش‌های دولت مکلف هستند از بخش بهداشت و سلامت کشور، حمایت کنند.

 محمود واعظی افزود: بخش مهم و اصلی مبارزه با کرونا، بخش بیمارستانی و درمانی است، اما امروز هم مانند زمان دفاع مقدس که رزمندگان در خط مقدم می‌جنگیدند و بقیه بخش‌ها مکلف به حمایت از آن‌ها بودند، هست و همه کشور باید از رزمندگان خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا حمایت کند.

وی گفت: در جلسه امروز هیات دولت اعلام شد روند بیماری در برخی استانها، روندی کاهشی است که امیدواریم این روند در بقیه استان‌ها نیز ادامه یابد.

به گفته رئیس دفتر رئیس جمهور، در جلسه امروز هیات دولت همچنین درخصوص اقدامات وزارت صمت درباره فعالیت واحدهای تولیدی و فعال شدن واحدهایی که باید تولید کنند و نیز افزایش تولید برخی واحدهای دیگر گفتگو و تبادل نظر شد.

واعظی افزود: در جلسه امروز همچنین درباره طرح فاصله گذاری هوشمند و ارتباط آن با فعالیت مشاغل و کسب و کارهای بی ضرر هم گفتگو شد، زیرا با وجود اینکه اولویت اصلی دولت، سلامت مردم است، اما دولت نمی‌تواند کسب و کارهای بی ضرر را تعطیل کند و به همین دلیل از مردم، کارفرمایان و ذیربطان می‌خواهیم که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

وی گفت: همچنین در جلسه امروز، دولت درخصوص ارزاق و نیازمندی‌های مردم در ماه مبارک رمضان مصوباتی داشت و بیشتر وقت دولت به بحث مبارزه با کرونا و هماهنگی‌های دستگاه‌های مختلف از جمله تامین اعتبارات مورد نیاز برای تامین دارو و رفع نیازمندی‌های بیمارستان‌ها و شبکه بهداشتی کشور گذشت.

واعظی افزود: از ابتدای اسفند، عمده وقت جلسات دولت به مبارزه با کرونا می‌گذرد ضمن اینکه آقای رئیس جمهور در همه جلسات مختص کرونا اعم از ستاد ملی مبارزه با کرونا و کمیته‌های مختلف حضور دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha