جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
روح الله رحیمی

حوزه/ تهیه کننده مستند" میانه میدان" گفت: این مجموعه مستند شامل یازده قسمت شش دقیقه ای با محوریت نشان دادن تلاش جهادگران عرصه سلامت است که به زودی از شبکه های سوم و پنجم سیما پخش می شود.

روح الله رحیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: در این مستندهای کوتاه، همت و اراده و تلاش مضاعف مجموعه کادر پزشکی و درمان و نیز جهادگران و گروه های جهادی فعال در عرصه مقابله با کرونا از جمله طلاب و دیگر اقشار به تصویر کشیده شده و بر اساس صحبت های مطرح شده به زودی از شبکه سوم و پنجم سیما پخش می شود.

وی با اشاره به اینکه تهیه کنندگی این مستند با او و کارگردانی اش نیز با مهدی مولایی بوده است، افزود: عنوان این مجموعه مستندهای کوتاه، "میانه میدان" است که در شهرهای قم، تهران و کاشان تصویربرداری شده، به طوری که در پایتخت، فعالیت مجاهدان عرصه سلامت در بیمارستان های امام خمینی(ره) و بهارلو، در شهر مقدس قم بیمارستان های کامکار و فرقانی و نیز در کاشان، بیمارستان شهید بهشتی این شهر فیلمبرداری شده است.

این مستندساز و فعال رسانه ای همچنین گفت: در فضای بحران که بسیاری از افراد از مواجهه با آن فرار می کنند، طبعاً معدود افرادی هستند که در میانه میدان حاضر به خدمت هستند از جمله پزشکان و پرستاران و نیز گروه های جهادی همچون طلاب و دانشجویان که این ها واقعاً در حال مجاهدت هستند.

وی اضافه کرد: به خصوص در حال حاضر پزشکان و پرستاران و به طور کلی کادر درمان و پزشکی در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و باید تلاش های آن ها انعکاس رسانه ای پیدا کند، ضمن آن که، اقشار مختلف مردم نیز به عنوان گروه های جهادی در این ایام هم در کنار کادر درمانی کمک حال آن ها در رسیدگی به وضعیت بیماران بوده اند و یا این که در امر تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده و توزیع آن ها، همچنین ضدعفونی کردن معابر و خیابان ها و نیز یاری رساندن به خانواده های محروم و نیازمند در این شرایط فعال بوده اند.

تهیه کننده و کارگردان مستند"ایرانیش" همچنین بیان داشت: از سویی در هفته های اخیر بخش قابل توجهی از نیروهای جهادی در قبرستان ها به غسل و کفن و دفن اموات کمک کردند که حقیقتاً در این خصوص نقش طلاب بسیار پررنگ بوده است.

وی تأکید کرد: در این بین، اهالی رسانه و از جمله عکاسان و مستندسازان نیز به نوعی در خط مقدم هستند چرا که این ها هم در بیمارستان ها و مراکز درمانی حضور پیدا می کنند و هم در سطح جامعه فعالیت دارند و هم این که برای تولید محتوا و بازتاب رسانه ای در اماکنی چون غسالخانه ها و قبرستان ها نیز حضور می یابند و لذا عموماً در خطر و معرض ابتلا به کرونا هستند اما با این وجود، فعالانه و ایثارگرانه برای انعکاس واقعیت ها و تلاش ها در بستر رسانه در میانه میدان حضور دارند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که هم اکنون تهیه کننده و کارگردان برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما با عنوان " یه روز تازه" است، گفت: این برنامه صبحگاهی به صورت روتین هر روز از از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۸ و ۳۰ دقیقه به روی آنتن می رود، ضمن آن که علاوه بر این برنامه، در ایام نیمه شعبان نیز هر شب ویژه برنامه ای به این مناسبت از شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی بنده پخش می شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha