جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فعالیت جهادی طلاب مدرسه ریحانه النبی تهران

حوزه/ طلاب خواهر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)حصارک همه توان و ظرفیت خود را در جهت مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهر و منطقه به کار بسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه خانم جوانی مسئول واحد فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) حصارک  با اشاره به اینکه امروز مردم شاهد عزم همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس هستند، بیان کرد: طلاب جهادگر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س)حصارک نیز در همین راستا، همه توان و ظرفیت خود را در جهت مبارزه با ویروس کرونا در سطح منطقه به کار بسته اند.

وی افزود: راه‌ اندازی کارگاه تولید ماسک با فعالیت شمار قابل توجهی از طلاب خواهر با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا و توزیع در نقاط حاشیه‌ ای و محروم استان انجام شد.

وی اظهار داشت: از دیگر فعالیت های این مدرسه معرفی طلاب داوطلب جهت تطهیر و تغسیل اموات بود که با وجود مخاطرات این کار خواهران جهادگر این مدرسه در این کار پیش‌قدم و چندین نفر از آنها برای آموزش و انجام مأموریت در این زمینه، معرفی شدند.

مسئول واحد فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) حصارک با اشاره به جمع آوری مبلغی توسط طلاب برای ذبح ۵ راس گوسفند و توزیع بین خانواده های نیازمند، گفت:  تهیه ارزاق، بسته های غذایی، کمک‌های نقدی و توزیع آن بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا از دیگر فعالیت های این مدرسه بوده است.

خانم جوانی یادآور شد: نیمه شعبان بهترین فرصت برای استغاثه به درگاه حق تعالی و طلب ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و رفع گرفتاری ها و بیماری ها است، امید است که خداوند متعال رحمت الهی خود را شامل حال همگان کرده و این بیماری در سراسر جهان از جمله ایران اسلامی از بین رود و سلامتی و عافیت نصیب مردم جهان و مردم ایران اسلامی شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha