جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بهداشت فردی

حوزه مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلارشت گفت: طلاب در زمینه فرهنگ سازی رعایت بهداشت فردی و اجتماعی شرکت کرده و در فضای مجازی و حضوری، راه‌های انتقال بیماری‌های ویروسی و درمان و پیشگیری از آن را برای مردم تبیین کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم بحر کاظمی در رابطه با فعالیت های جهادی بانوان طلبه در رابطه با کمک به مهار ویروس کرونا اظهار داشت:  مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلاردشت در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با فعالیت در اردوهای جهادی، در کنار سایر اقشار و ادارات این شهرستان و با همکاری بسیج سازندگی به تهیه و توزیع ماسک های پارچه ای اقدام کرده است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) کلاردشت ادامه داد: این مدرسه علمیه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و کمک به هموطنان خود با بسیج خواهران جهت تهیه ماسک پارچه ای همکاری جهادی می کند.
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهراء(س) کلارشت افزود: مدرسه علمیه خواهران الزهراء کلاردشت به منظور تامین کمک های مالی جهت ایجاد کارگاه تولید ماسک به جمع آوری کمکهای نقدی از خیرین اقدام کرد.
وی با اشاره به تولید روزانه هزار ماسک در این کارگاه و توزیع رایگان آن افزود: تعدادی از این ماسک ها در اختیار طلاب جهت استفاده آنها و خانواده هایشان قرار داده شد، همچنین علاوه بر تولید ماسک در این کارگاه، خواهران طلبه نیز به صورت خودجوش اقدام به تهیه ماسک در خانه و توزیع میان مردم می کنند.
خانم بحرکاظمی در ادامه با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا باید فرهنگ عمومی بهداشت را ارتقا داد، اعلام کرد: این ویروس سبب توجه بیشتر مردم به رعایت بهداشت فردی و عمومی در جامعه شده است و طلاب و مبلغان نیز در زمینه فرهنگ سازی این امر خطیر شرکت کرده و در فضای مجازی و حضوری، راه‌های انتقال بیماری‌های ویروسی مانند آنفولانزا و کرونا و همچنین درمان و پیشگیری از آن را با رعایت نکات بهداشتی برای مردم تبیین کردند.
وی تاکید کرد: مبلغان این مدرسه علمیه برای حفظ آرامش هموطنان به ویژه همشهریان خود با ارسال پیامک و مطالب آموزنده و آرامش بخش و همچین برگزاری ختم صلوات و جزء خوانی قرآن در صفحات اجتماعی در راستای کاهش التهابات موجود در جامعه اقدام کردند.
مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلارشت با اشاره به آیه شریفه "الا بذکر الله تطمئن القلوب" خاطر نشان کرد: کادر، طلاب و اساتید این مدرسه علمیه از همه هموطنان خود تقاضا دارند تا ضمن حفظ آرامش و خونسردی، در کنار یکدیگر و با احساس مسئولیتی مضاعف نسبت به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه تلاش کنند تا شاهد نابودی هرچه سریع تر این بیماری ویروسی در جامعه باشیم.

۳۱۳/۶۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha