چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ارزاق

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه (س) کرج گفت: تا کنون حدود ۴۰۰ بسته بهداشتی و معیشتی بین نیازمندان منطقه و یا افرادی که به سبب این بیماری منحوس بیکار و یا دچار مشکل شده‌اند، توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم مدرسی مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه (س) کرج بیان کرد: همزمان با آغاز شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمیه(س) کرج فعالیت‌های مختلفی در راستای کاهش گسترش این ویروس در منطقه انجام دادند.

مدیر مدرسه علمیه خواهران فاطمیه (س) کرج افزود: با شیوع بیماری کرونا خواهران طلبه مدرسه علمیه فاطمیه (س) کرج کارگاه خانگی تولید ماسک در شهرستان کرج راه اندازی کردند.

وی با بیان اینکه در این کارگاه روزانه به طور متوسط ۲۰۰ ماسک دوخت تولید می‌شود، اظهار داشت: طلاب با روحیه جهادی شروع به فعالیت‌هایی مردمی از جمله دوختن و تهیه ماسک، پخش بروشورهای آموزشی مقابله با کرونا، تهیه و توزیع ارزاق ویژه نیازمندان و جمع آوری کمکهای مالی و غیر نقدی کردند.

خانم مدرسی تصریح کرد: همکاری تعدادی از این بانوان جهادگر طلبه با گروه شهید مهدی عسگری و بسته بندی روزانه ۴۰۰ پک بهداشتی و خوراکی برای کادر اورژانس و بیمارستان های امام علی(ع) و کوثر در پایگاه ایثار گوهردشت، بسته بندی و توزیع موادغذایی در مناطق محروم و روستاهای نزدیک کرج از دیگر اقدامات مدیریت و طلاب این مدرسه در طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا می باشد.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات طلاب مدرسه علمیه فاطمیه، تشکیل گروه مجازی پاسخ به شبهات مرتبط با کرونا از قبیل توسل و تعطیلی حرم‌های مطهر، اعتقاد بر احادیث و رعایت قرنطینه، مهدویت و علائم ظهور می‌باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: استفاده از نیروهای جهادی و ظرفیت‌های نیروهای جان برکف بسیجی یکی از دستاوردهای ایران اسلامی در مقابله با کرونا ویروس است که تاکنون این ظرفیت‌های مردمی سبب جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس در کشور شده است.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha