جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تهیه بسته غذایی

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) حصارک با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه بیان کرد: در این راستا طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا(س) حصارک با همکاری پایگاه کوثر ۳۰۰ بسته ارزاق به ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار تومان ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم جوانی با اشاره به اینکه امروز مردم شاهد عزم همگانی برای مقابله با این ویروس منحوس هستند، بیان کرد: طلاب جهادگر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) حصارک نیز در همین راستا، همه توان و ظرفیت خود را در جهت مبارزه با ویروس کرونا در سطح منطقه به کار بسته اند.

وی گفت: با راه‌ اندازی کارگاه تولید ماسک و فعالیت شمار قابل توجهی از طلاب خواهر با هدف مقابله با گسترش ویروس کرونا، تا کنون ۵۷ هزار ماسک در سالن اجتماعات حوزه از طرف ناحیه سپاه امام هادی (ع) تهیه و توزیع شده است.

وی افزود: همچنین ۱۰۵ عدد لباس ایزوله برای طلاب جهادی در بهشت علی که اکثرا طلاب مدرسه علمیه الزهرا(س) هستند با همکاری پایگاه خریداری شده است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) حصارک با اشاره به جمع آوری مبلغی توسط طلاب برای ذبح ۷ راس گوسفند و توزیع بین خانواده های نیازمند، گفت: تهیه ارزاق، بسته های غذایی، کمک‌های نقدی و توزیع آن بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا از دیگر فعالیت های این مدرسه بوده است.

وی اظهار داشت: از دیگر فعالیت های این مدرسه غبار روبی حرم مطهر امام زاده محمد (س) و سکینه خاتون توسط خواهران طلبه خادم این آستان مبارک، تهیه و بسته بندی پک های بهداشتی و دوخت ماسک، برگزاری دوره‌های معنوی به صورت مجازی درگروه‌های مجازی طلاب، ابراز همدردی با خانواده های طلاب توسط معاون فرهنگی و مشاوره حوزه و با همیاری بعضی از طلاب، برگزاری مجلس ختم مجازی توسط طلاب، جزء خوانی قران ،خواندن زیارت عاشورا و غیره است.

وی با اشاره به رزمایش همدلی و کمک مومنانه بیان کرد: در این راستا طلاب خواهر مدرسه علمیه الزهرا(س) حصارک با همکاری پایگاه بسیج کوثر ۳۰۰ بسته ارزاق به ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار تومان ویژه ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع کردند.

خانم جوانی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به این‌که ماه مبارک رمضان در پیش است، بهترین فرصت برای استغاثه به درگاه حق تعالی و طلب ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) و رفع گرفتاری ها و بیماری ها است، امید است که خداوند متعال رحمت الهی خود را شامل حال همگان کرده و این بیماری در سراسر جهان از جمله ایران اسلامی از بین رود و سلامتی و عافیت نصیب مردم جهان و مردم ایران اسلامی شود.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha