جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رزمایش همدلی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: رزمایش همدلی اوقاف استان تهران با توزیع ۳۰ هزار بسته معیشتی از مقابل آستان شیخ صدوق(ره) در شهرری آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مجتبی عبداللهی، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران در قرارگاه مرکزی رزمایش همدلی مستقر در آستان شیخ صدوق(ره)، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان همگام با همه دستگاه‌ها و نهادها، در سازمان اوقاف و امور خیریه طرح ضیافت همدلی را در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و برای کمک به نیازمندان آغاز کرده ایم.

وی تصریح کرد: در مرحله اول این رزمایش ۱۱۰ هزار بسته شامل مواد غذایی در کل کشور از محل موقوفات سازمان اوقاف بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان تهران با بیان اینکه در استان تهران ۳۰ هزار بسته معیشتی توزیع می‌شود، یادآور شد: رزمایش ضیافت همدلی تهران از آستان شیخ صدوق در شهر ری با توزیع ۱۰  هزار بسته آغاز شد و مابقی نیز طی روزهای آینده بین خانواده‌های بی‌بضاعت در سرتاسر استان تهران توزیع می‌شود.

عبداللهی ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی را ۴۰۰ هزار تومان بیان کرد و ابراز داشت: طرح رزمایش همدلی در مرحله دوم نیز با همین کیفیت اجرا خواهد شد و سعی می‌کنیم کمیت آن نیز به همین تعداد باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha