جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 898124
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
حجت الاسلام عباس پور

حوزه/ رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز استان قزوین از توزیع بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام میثم عباس پور، رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز استان قزوین صبح امروز در قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه شهرستان البرز که در آستان مقدس امامزاده سلیمان شهرک بیدستان مستقر است، ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رزمایش مؤمنانه گفت: خوشبختانه مردم ایران از این آزمون سربلند بیرون آمده اند و نگاه دنیا را متوجه خود ساخته اند.

وی افزود: مردم ایران با شرکت در طرح مواسات مؤمنانه نیازمندان را در این روزهای سخت و حساس تنها نگذاشتند.

رئیس اداره اوقاف شهرستان البرز تصریح کرد: ائمه معصومین (ع) در زمان خود توجه جدی به مردم به خصوص محرومین و نیازمندان داشتند و امروز ما نیز باید در این مسیر پیشگام باشیم.

 حجت الاسلام عباس پور عنوان کرد: در مرحله اول توزیع بسته های معیشتی  در ایام ماه مبارک رمضان است که در این مرحله ۷۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا شهرستان توزیع  خواهد گردید.

وی اظهار کرد: قرارگاه در روزهای بعد از ماه مبارک هم به صورت جدی کار توزیع اقلام بهداشتی و معیشتی را در دستور خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha