سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 898640
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
فایق رستمی

حوزه/ نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در جلسه هم اندیشی ضیافت الهی با مدیرکل و رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج از اقدامات اوقاف در طرح ضیافت الهی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کردستان، ماموستا فایق رستمی نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج در نشست هم اندیشی ضیافت الهی با مدیرکل و رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج اقدامات اوقاف در مبارزه با بیماری کرونا و طرح ضیافت الهی را قابل تقدیر دانست و گفت: حفظ و حراست موقوفات یک وظیفه همگانی است و کلیه ائمه جاماعات استان باید نسبت به این امر خیر با این اداره متبرک همکاری داشته باشند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان با اشاره به فضایل ماه مبارک رمضان گفت:ماه رمضان ماه عبادت و ماه خلوص است یکی از بزرگترین عبادت ها کمک به نیازمندان است که اجر و ثواب آن در این ماه مبارک چندین برابر می شود و اکنون که واقفین بانی این امر خیر شده اند نه تنها موجب حل مشکلات مردم در این ایام شده اند بلکه اجر و ثواب عظیمی نزد پروردگار برای خود ذخیره نموده اند.

ماموستا رستمی با اشاره به بسیج کلیه مسئولین برای یاری رسانی به مردم متضرر شده در این ایام، خاطر نشان کرد: ما اکنون شاهد این موضوع هستیم اوقاف به عنوان یک نهاد خیریه و امانتدار واقفین در این ایام بیکار ننشسته و اقدامات حسنه این نهاد در اخبار و رسانه های استان هر روز مشهود است.

امام جمعه سنندج بیان داشت: روحیه مدیر کل محترم اوقاف در پیگیری امور ایتام و بی سرپرستان و امور جاریه وقف اعتماد مردم به اوقاف را بالا برده است و امید مردم به همین خدمات است که از سوی نهادهای مختلف همچون اوقاف ارائه می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha