چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمودزاده

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان از آغاز ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در رشته‌های حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل، اذان و دعاخوانی، همسرایی و تفسیر قرآن کریم در کاشان خبر داد.

مسلم محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، از آغاز ثبت نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کاشان خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات، ویژه سنین بالای ۱۸ سال در سال جاری با تغییراتی به طور منطقه ای آغاز شده و تا ۱۶ خردادماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برگزیدگان در رشته های حفظ ۵ و۱۰ جزء تا مرحله استانی و رشته های حفظ ۲۰ جزء و اذان و ترتیل و همسرایی و تفسیر تا مرحله ملی و کشوری و مسابقات حفظ کل و قرائت تحقیق تا مرحله بین المللی راه خواهند یافت‌، یادآور شد: متقاضیان تنها می توانند در یکی از رشته های شفاهی و بطور استثناء حفظ کل و قرائت تحقیق بطور همزمان شرکت کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: منابع رشته های دعاخوانی شامل دعای کمیل، دعای ندبه و ادعیه ایام هفته است و منابع رشته تفسیر نیز از تفسیر سوره مریم، تفسیر نمونه یا صفوه التفاسیر خواهد بود. 

محمودزاده  افزود: متقاضیان می‌توانند جهت ثبت نام به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم به نشانی www.my.oghaf.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۵۵۳۳۹۹۱۲ واحد فرهنگی قرآنی اداره اوقاف کاشان تماس بگیرند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه مقرر است امسال مسابقات شهرهای شمال استان اصفهان شامل کاشان و آران و بیدگل و نطنز و بادرود بصورت منطقه ای برگزار شود شهرستان کاشان در تیرماه میزبان مسابقات خواهران و آران و بیدگل میزبان مسابقات برادران خواهد بود به همین دلیل نفرات برتر از بین چهار شهرستان ذکر شده به مراحل استانی و بالاتر راه خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ف.س.حسینی AE ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
    0 0
    سلام وقت بخیر.برای ثبت نام مسابقات قرآن درمهلت مقرر به سامانه مراجعه کردم ولی هرچه کد ملی ام را میزدم خطا میداد وثیت نام نمیشد.صدهابار اداره اوقاف هم تماس گرفتم یا اشغال بود یا کسی پاسخگو نبود.اگر لطف کنید مهلت مسابقه را تمدید ومشکل امثال بنده را برطرف نمایید .باتشکر