جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان از تهیه و توزیع ۲ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک‌های مؤمنانه در ماه رمضان و در قالب طرح «ضیافت همدلی» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام حسین مهدیان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان اظهار کرد: در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش کمک‌های مؤمنانه، مجموعه اوقاف هرمزگان در کنار سایر اقشار و ادارات، اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در قالب طرح «ضیافت همدلی» از محل بقاع متبرکه، موقوفات مرتبط و کمک‌های خیرخواهانه مردمی کرده است.

وی با اشاره به فضائل ماه پر برکت رمضان، اظهار کرد: رمضان ماه ویژه و بابرکتی است که مردم تلاش می‌کنند در آن نسبت به دستگیری از فقرا از یکدیگر سبقت بگیرند.

حجت الاسلام مهدیان گفت: ماه مبارک رمضان امسال درحالی آغاز شد که نیاز به همدلی و دستگیری از نیازمندان به دنبال شیوع کرونا ویروس و تعطیلی بسیاری از مشاغل بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود. به همین دلیل نیز رزمایش مؤمنانه و کمک به نیازمندان « طرح ضیافت همدلی » فرصتی است تا کمک های حمایتی ویژه‌ای را برای این مهم در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار بسته معیشتی تهیه‌ شده و آماده توزیع بین مردم نیازمند استان هرمزگان است، افزود: همچنین پخت و توزیع نان رایگان در مناطق کم‌برخوردار را در روزهای وفات حضرت خدیجه‌(س)، ولادت امام حسن مجتبی‌(ع) و شهادت حضرت علی‌(ع) خواهیم داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه هرمزگان تصریح کرد: امیدوارم همه ما توفیق داشته باشیم در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری گام‌های بلندتر و محکم‌تری برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha