جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
بسته معیشتی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ام البنین(س) کمالشهر گفت: ۸۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۳۰ هزار تومان با کمک خیرین و سایر دستگاه‌ها تهیه و در آغاز ماه مبارک توسط طلاب خواهر مدرسه علمیه ام البنین(س) کمالشهر در سطح محلات توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم زهرا رستم آبادی اظهار داشت: مواسات در فرهنگ اسلامی و سیره نبوی از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، از نظر رسول گرامی اسلام (ص) تکافل و یاری کردن برادران و خواهران دینی و اهتمام به امور آنان و مواسات با ایشان از والاترین عبادت‌ها و نشانه کمال بندگی است تا آنجا که ایمان حقیقی را در گرو مواسات می‌داند.

مدیر مدرسه علمیه ام البنین(س) کمالشهر گفت: کادر و طلاب جهادی حوزه علمیه حضرت ام البنین(س) نیز برای آن‌که وفاداری خود را به ولایت فقیه ثابت نمایند بار دیگر با رمز «لبیک یا امام»  وارد میدان جهاد شده و در حد وسع خود  به اجرای هر چه بهتر رزمایش مواسات اقدام کردند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش همدلی و کمک مومنانه در آستانه ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: به همت طلاب خواهر مدرسه علمیه ام البنین(س) کمالشهر ۸۰ بسته حمایتی ارزاق هر بسته به ارزش ۱۳۰ هزار تومان به تفکیک ۴۰ بسته در شب میلاد منجی عالم بشریت  و ۴۰ بسته در آستانه ماه مبارک رمضان بین خانواده های بی بضاعت توزیع شد.

خانم رستم آبادی قربانی کردن یک رأس گوسفند و توزیع آن بین نیازمندان، توزیع کتاب حاج قاسم به همراه پک بهداشتی در سطح شهر از دیگر اقدامات طلاب خواهر مدرسه علمیه ام البنین(س) کمالشهر در راستای رزمایش کمک مومنانه عنوان کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: حوزه‌های علیمه خواهران در سخت ترین شرایط کشور، جنگ و حوادت مترقبه حامی مردم بوده و اکنون نیز به یاری خداوند متعال و امام زمان(عج) از آزمون بیماری منحوس کرونا سربلند بیرون خواهیم آمد.

۳۱۳/۱۶

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha