سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدافعان سلامت

حوزه/ طلاب خواهر مدرسه علمیه حضرت ام البنین کمالشهر اقدام به توزیع مقادیر انبوه محلول ضد عفونی کننده سطوح در مناطق محروم و حاشیه نشین کمالشهر کرج کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، طلاب خواهر مدرسه علمیه ام البنین کمالشهر برای مقابله با ویروس کرونا پا به میدان جهاد گذاشتند.

طلاب خواهر مدرسه علمیه ام البنین کمالشهر در اقدامی جهادی، به فعالیت در زمینه  توزیع مقادیر انبوه محلول ضد عفونی کننده سطوح در مناطق محروم و حاشیه نشین این منطقه پرداخته است.

زهرا رستم آبادی با اعلام این خبر اظهار داشت: طلاب خواهر مدرسه علمیه ام البنین کمالشهر اقدام به پخش مواد ضد عفونی کننده به مقادیر انبوهی کرده، که با اولویت بندی صحیح در مرحله بعد اقدام به ضد عفونی کردن این مناطق خواهیم کرد.

وی افزود: طلاب و روحانیان این روزها هم در بیمارستان‌ها پرستار بیماران‌اند، هم در خارج از آن، در حال ضد عفونی کردن اماکن و معابر عمومی، مبلغان دین در کنار مدافعان ایثارگر سلامت و همپای دیگر نیروهای امدادی از نهادهای مختلف، در تلاشند تا جلوی شیوع ویروس منحوس را سد کنند.

مدیر مدرسه علمیه ام البنین کمالشهر تصریح کرد: حضور مؤثر طلاب و روحانیان برای خدمت‌رسانی به بیماران و امدادرسانی در مسیر مبارزه با کرونا، منحصر در شهر خاصی نیست و تمام کشور را در بر می‌گیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: : کلیه طلاب مدرسه علمیه حضرت ام البنین کمالشهر تا پایان بحران کروناویروس آماده به انجام هرگونه خدمتی به شهروندان عزیز هستند و بنده نیز اعلام می‌کنم که تا پایان عبور از این بحران، در کنار مسئولان و مردم برای خدمت‌رسانی هستیم.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۴
    0 0
    اجرتون با فاطمه زهرا