جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ حجت الاسلام صادقی با بیان این که طلاب و روحانیان از هیچ کمکی برای برون رفت از شرایط به وجود آمده دریغ نخواهند کرد، گفت: خدمت به مردم همواره یکی از افتخارات مهم روحانیت در طول تاریخ بوده است.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، از آمادگی جمع کثیری از طلاب مدارس علمیه استان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در استان خبر داد.

وی با اشاره به این که قرارگاه مقابله با ویروس کرونا در حوزه علمیه مازندران تشکیل شده است، افزود: با توجه به فراخوانی که صورت گرفته طلاب بسیاری برای ارائه خدمات رسانی مطلوب به مردم اعلام آمادگی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که طلاب و روحانیان در حوادث مختلف در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: از ابتدای شیوع این بیماری منحوس در سطح استان، بسیاری از طلاب و روحانیان به صورت خودجوش شروع به خدمات رسانی کردند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که با تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در حوزه علمیه استان، این خدمات و تلاش ها به صورت متمرکز و با برنامه ریزی صورت می گیرد، بیان داشت: به طور حتم با تشکیل این قرارگاه، خدمات رسانی به مراکز درمانی و بیمارستانی شتاب بیشتری خواهد گرفت.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که طلاب و روحانیان از هیچ کمکی برای برون رفت از شرایط به وجود آمده دریغ نخواهند کرد، افزود: خدمت به مردم همواره یکی از افتخارات مهم روحانیت در طول تاریخ بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و گروه های جهادی در جریان حوادثی نظیر سیل و زلزله در سال های اخیر بسیار خوش درخشیدند و کارنامه روشنی از خود به جای گذاشتند، خاطرنشان کرد: به طور حتم طلاب و روحانیان در مقابله با ویروس منحوس کرونا نیز بسیار اثرگذار عمل خواهند کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که بسیاری از مراکز خدماتی شهرهای ما نیازمند ضدعفونی و گندزدایی است، بیان داشت: با توجه به محدود بودن امکانات نهادهای دولتی، از توان و ظرفیت طلاب و گروه های جهادی در این بخش استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی همچنین از ارائه خدمات به اقشار محروم و به ویژه سالمندان و بیماران از سوی طلاب خبر داد و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد با برنامه ریزی دقیق و هدفمند از بار مسئولیت سایر نهادهای فعال در عرصه مبارزه با کرونا بکاهیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیازمند وحدت و همبستگی بیشتر میان مردم و مسئولان برای مقابله با ویروس کرونا هستیم، بیان داشت: به طور حتم با یک مدیریت جهادی و انقلابی می توانیم از این شرایط سخت عبور کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز همه بخش های کشور به ویژه حوزه درمانی برای مقابله با ویروس کرونا مجاهدانه مشغول خدمات هستند، تصریح کرد: با حضور گسترده گروه های جهادی می توانیم خدمات رسانی به بخش های مختلف جامعه را تسریع کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha