شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: از زمان تشکیل قرارگاه جهادی شهدای روحانیت، طلاب به صورت شبانه روزی معابر و کوچه های شهر را ضدعفونی می کنند و تلاش‌های شبانه روزی قرارگاه جهادی ستودنی است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمدتقی سبحانی نیا صبح امروز در جمع مدیران مدارس علمیه قزوین با تقدیر از خدمت رسانی طلاب قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، گفت: از زمان تشکیل این قرارگاه طلاب به صورت شبانه روزی معابر و کوچه های شهر را ضدعفونی می کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: بنده در روز جمعه گذشته به صورت سرزده خدمت این دوستان رسیدم و مشاهده کردم که چقدر مخلصانه در حال انجام خدمت رسانی به مردم هستند، این عزیزان با حضورشان به مسئولان نشان دادند که در این شرایط بحرانی تعطیلی دیگر معنا ندارد.

وی با تأکید بر عمل کردن به توصیه های بهداشتی و هشدارهای مسئولان در مقابله با این بیماری مرموز، تصریح کرد: حوزه علمیه باید در ترویج توصیه های بهداشتی و ایجاد آرامش در مردم پیش قدم باشد.

حجت الاسلام سبحانی نیا با تسلیت مجدد درگذشت دبیر فقید ستاد اربعین حسینی مرحوم سعید خورشیدی، برای این مرحوم طلب غفران و مغفرت و برای خانواده و بازماندگانش از خداوند متعال صبر مسئلت کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha