جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین در راستای مقابله با ویروس کرونا در ایام نوروز نیز به صورت شبانه روزی به شهروندان خدمت رسانی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، صبح امروز در دیدار سیاوش طاهرخانی، شهردار قزوین گفت: از زمان تشکیل این قرارگاه که مزیّن به نام «شهدای روحانیت حوزه های علمیه قزوین» شده است، طلاب و روحانیون در این قرارگاه نه تنها در بحث مبارزه با ویروس کرونا بلکه برای مقابله با تمام بلایای طبیعی و بحران ها برای خدمت رسانی به مردم اعلام آمادگی کرده اند.

وی افزود: طلاب و روحانیون قرارگاه در ۱۲ روز گذشته به صورت شبانه روزی کار ضدعفونی معابر، خیابان ها و عابربانک های سطح شهر و توزیع اقلام بهداشتی را در بین شهروندان انجام داده اند و با تمام ظرفیت در ایام نوروز نیز کار خدمت رسانی به شهروندان را ادامه خواهند داد.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: شهرداری و حوزه علمیه دو نهاد مؤثر در امور فرهنگی هستند و با مشارکت با هم می توانند برنامه های فرهنگی متنوعی برای شهروندان برنامه ریزی و اجرا کنند.

وی ادامه داد: در تصمیم گیری های فرهنگی شورای شهر بهتر است عضوی از حوزه علمیه قزوین هم حضور داشته باشد تا برنامه های فرهنگی با کیفیت بیشتری برگزار شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha