چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قزوین از قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین

حوزه/ دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین از تلاش های مخلصانه و شبانه روزی طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی حوزه علمیه قزوین در ریشه کنی بیماری کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاءالدین صفی خانی، صبح امروز در جلسه ستاد پیشگیری مبارزه با بیماری کرونا که در دفتر جبهه انقلاب فرهنگی قزوین برگزار شد، گفت: در هنگام شیوع کرونا در کشور اقشار مختلف مردم به میدان آمده تا آن را ریشه کن کنند، اما متأسفانه فضای مجازی بستری شده که دشمنان و معاندان با اخبار دروغ و کذب، کام مردم را تلخ کرده اند.

مسئول امور طلاب حوزه علمیه قزوین افزود: امروز مؤمنان دغدغه مند وظیفه دارند مردم را از نیات شوم شایعه پردازان آگاه کنند و اطلاع رسانی به موقع اصلی ترین روش برای مقابله با شایعه سازان است.

حجت الاسلام صفی‌خانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی مخلص مرحوم سعید خورشیدی، بیان کرد: او خادم الحسین(ع) بود و در برنامه های فرهنگی و بصیرتی قزوین حضور جدی و تأثیرگذار داشت، فقدان این عزیز بزرگوار را به خانواده محترمش و همه مردم استان قزوین تسلیت عرض می کنم.

عباس کاظمی، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی قزوین از تلاش های مخلصانه و شبانه روزی طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی حوزه علمیه قزوین در ریشه کنی بیماری کرونا قدردانی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha