پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ضدعفونی معابر آبیک توسط روحانیون

حوزه/ امام جمعه آبیک در بازدید از کارگاه مردمی تولید ماسک، گفت: در یک هفته اخیر روحانیون و طلاب شهرستان آبیک معابر سطح شهر را ضد عفونی کردند و این برنامه در طول شبانه روز تداوم خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید محمد حسینی میرامینی، صبح امروز در بازدید از کارگاه مردمی تولید ماسک بهداشتی، گفت: از تمام کسانی که در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری کرونا تلاش می کنند تا این بیماری را از کشور ریشه کن نماییم قدردانی می نمایم.

وی افزود: ما در  مقابله با بیماری کرونا شاهد بسیج مردمی هستیم که شبانه روز برای تأمین وسایل ضروری کادر درمان، پزشکان و  پرستاران تلاش می کنند.

امام جمعه آبیک تصریح کرد: در آبیک کارگاه تولید ماسک بهداشتی برای نیازمندان توسط بانوان راه اندازی شده که جای تقدیر دارد.

وی از تلاش های شبانه روزی دستگاه ها در مقابله با کرونا تقدیر کرد و یادآور شد که فعالیت های مردم و گروه های جهادی در این زمینه باید به خوبی  اطلاع رسانی شود.

حجت الاسلام حسینی میرامینی ضمن قدردانی از گروه های جهادی تصریح کرد: در یک هفته اخیر روحانیون و طلاب شهرستان آبیک معابر سطح شهر آبیک را ضد عفونی کردند و این برنامه در طول روزهای آینده  تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha