جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاب جهادی

حوزه/ طلاب جهادی و بسیجی استان مازندران با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا به صورت شبانه روزی به ضد عفونی و ویروس زدایی شهرها و مراکز مهم خدماتی مشغول هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، طلاب جهادی و بسیجی شهرهای استان مازندران با هدف جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا به صورت شبانه روزی به ضد عفونی و ویروس زدایی مراکز مختلف استان مشغول هستند.

بر اساس این گزارش، طلاب و گروه های جهادی که پیش از این به صورت خودجوش در راستای مقابله با ویروس کرونا در سطح استان اقدام می کردند از این پس زیر نظر قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازندران فعالیت می کنند.

این گزارش می افزاید، فعالیت در این بخش تنها به طلاب مدارس علمیه ختم نمی شود بلکه مبلغان خواهر و برادر طرح هجرت و مدارس امین نیز در شهرهای مختلف استان به ارائه خدمات مشغول هستند.

بر اساس این گزارش، خواهران طلبه و مبلغ این روزها همگام با سایر طلاب و روحانیان با راه اندازی کارگاه های خانگی به تولید ماسک برای کادر درمانی و همچنین سایر اقشار مختلف مشغول هستند.

در حال حاضر طلاب، مبلغان دینی و سایر روحانیان بومی در روحیه دادن و خدمات در بیمارستان ها، آماده سازی و خدمات و ضدعفونی، جمع آوری کمک های مردمی، تولید دستکش و ماسک و ویروس زدایی اماکن عمومی، پمپ بنزین ها و خودپردازها به صورت شبانه روزی در حال خدمت هستند.

بر اساس این گزارش، یکی دیگر از بخش هایی که این روزها بسیار مهم و مورد توجه است غسل و تدفین اجساد بیماران کرونایی است که جمعی از طلاب و روحانیان حوزه علمیه استان اجساد بیمارانی که بر اثر بیماری کرونا از دنیا رفتند را تطهیر و دستور فقه اسلامی را برای اجساد اجرایی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha