چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: با توجه به هجمه رسانه ای، دشمن در شرایط فعلی، زندگی معنوی مردم را مورد هدف قرار داده، لذا رسالت روحانیت آگاهی دادن جامعه نسبت به شناخت بعد معنوی است و ایجاد آرامش روحی در زندگی افراد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، صبح امروز در جلسه مدیران مدارس و معاونان حوزه علمیه قزوین گفت: انسان علاوه بر بعد جسمانی داری بعد روحانی و معنوی نیز هست، با عنایت به اینکه روح اصالت دارد زندگی معنوی انسان نیز دارای اصالت  است.  

وی افزود: با توجه به هجمه رسانه ای، دشمن در شرایط فعلی، زندگی معنوی مردم را مورد هدف قرار داده، لذا رسالت روحانیت آگاهی دادن جامعه نسبت به شناخت بعد معنوی است و ایجاد آرامش روحی در زندگی افراد است.  

مدیر حوزه علمیه قزوین با اشاره به موضوع  احساس مسئولیت در زندگی انسان بیان کرد: مسئولیت پذیر بودن باعث انجام بهتر و صحیح تر کارها و مسائل می شود و چه خوب است که مسأله مسئولیت پذیری در زندگی انسان تقویت شود و احساس مسئولیت هنگامی در افراد زمانی به وجود می آید که به آنها مسئولیت داده شود و از این رو باید با دادن مسئولیت به طلاب حس مسئولیت پذیری در آنها را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: طلاب و روحانیون قرارگاه جهادی از فعالیت های پراکنده و جزیره ای پرهیز کنند و با اتحاد و همدلی اثربخشی مطلوبی در مبارزه با بیماری کرونا داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ضمن توصیه به مدیران و معاونان مدارس علمیه قزوین جهت بازدید از قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین، گفت: حضور مدیران و کادر مدارس علمیه قزوین در این قرارگاه موجب تقویت روحیه در بین طلاب و اساتید جهادی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha