جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی از کارگاه تولیدی ماسک و لباس بهداشتی جهادگران فاطمی

حوز/ مسئول واحد فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گفت: طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) مهرشهر در سه بخش «خدمت رسانی»، «فرهنگی» و «رسانه ای» مشغول فعالیت هستند و در زمینه خدمت رسانی، به دوخت و توزیع بیش از ۱۵۰ عدد ماسک پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم آقایی مسئول واحد فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) اظهار داشت: در این روزها که نه تنها مردم ایران، بلکه همه جهانیان برای شکست ویروس منحوس کرونا تلاش می کنند و اغلب کشور با این بیماری دست و پنجه نرم می کنند، طلاب و روحانیون براساس رسالت ذاتی خود پای در میدان جهاد حفط سلامت جامعه گذاشته اند و در این راه تا پای جان ایستاده اند.

وی افزود: آگاهی مبلغان در مورد ویروس کرونا و تبیین خطرات شیوع این ویروس و راهکارهای مقابله با آن برای خانواده ها در فضای مجازی از اقدامات فرهنگی طلاب این مدرسه می باشد.

مسئول واحد فرهنگی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) گفت: گروه جهادی این مدرسه علمیه با توجه به شیوع ویروس کرونا و در شرایطی که پیش آمده، وظیفه خود دانسته است که در زمینه بهداشت از طریق تولید و توزیع ماسک با آستان قدس رضوی همکاری و برخی از طلاب این حوزه روزانه به تولید ماسک پرداخته‌اند.

وی تصریح کرد: : طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) مهرشهر در سه بخش «خدمت رسانی»، «فرهنگی» و «رسانه ای» مشغول فعالیت هستند و در زمینه خدمت رسانی، به دوخت و توزیع بیش از ۱۵۰ عدد ماسک پرداختند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این خدمات با همکاری طلاب و خانواده های آنان تا ریشه کنی ویروس منحوس کرونا همچنان ادامه خواهد داشت.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha