شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدرسه حضرت نرجس

حوزه/ خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) سنگرهای مقاومت در برابر ویروس منحوس کرونا را ترک نکرده اند و این بار در اقدامی آتش به اختیار، بار دیگر حماسه بانوان پشت جبهه هشت سال دفاع مقدس را تداعی می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، علی رغم تعطیلی دروس حوزه به صورت حضوری و پیگیری آن در بستر فضای مجازی، خواهران جهادگر طلبه قرارگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان در خط مقدم مبارزه با ویروس و در یاری رساندن به مردم در ایام شیوع کرونا خوش درخشیده اند.

 خواهران طلبه مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد سنگرهای مقاومت در برابر ویروس منحوس کرونا را ترک نکرده اند و این بار در اقدامی آتش به اختیار، بار دیگر حماسه بانوان پشت جبهه هشت سال دفاع مقدس را تداعی می کنند.

خانم شایسته خوی، مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد، با اشاره به گوشه هایی از خدمت جهادگران مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) بیان کرد: طلاب این مدرسه علاوه بر تهیه و توزیع پک مواد بهداشتی و غذایی در سطح نیازمندان شهرستان، مشارکت در تهیه بسته های غذایی برای بیماران مبتلا در بیمارستان ها داشته اند.

وی با اشاره به فعالیت طلاب این مدرسه در تهیه بیش از ۷ هزار ماسک از سوی طلاب در منازل آنان، ابراز کرد: بخش دیگری از فعالیت طلاب جهادگر شامل حرکت های بی نظیر قبول نماز استیجاری توسط طلاب به مدت ۲۷ سال برای خریداری بسته های مواد غذایی بوده است که انصافا حرکت تازه و شایسته ای بوده است.  

مدیر مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) همچنین با اشاره به طراحی و تهیه پیکسل برای اهداء به کادر درمانی، از آماده سازی و تهیه بسته های هدیه برای کادر درمانی بیمارستان های کرونایی خبر داد و آن را اقدامی شایسته در راستای روحیه دهی به بیماران و کادر خدوم درمان در خط مقدم مبارزه با این ویروس قلمداد کرد.

خانم شایسته خوی همچنین از حضور ۲۰ نفر از اساتید در بهشت رضوان برای تغسیل و تکفین اموات کرونایی خانم خبر داد و رسیدگی به وضعیت معیشت اقتصادی خانواده های طلاب، پرداخت کمک هزینه جهت جراحی بیماران، همکاری خانوادهای طلاب جهت توزیع ماسک در سطح شهر به همراه اهداء یک عدد سمپاش ۲۰ لیتری جهت ضدعفونی کردن محله، مناطق و معابر شهری را از دیگر اقدامات این مدرسه در مدت اخیر شیوع ویروس عنوان کرد.

وی همچنین فعالیت گسترده گروه فرهنگی مدرسه در راستای برگزاری مراسمات به صورت مجازی و دلجویی از خانواده هایی که به سبب این ویروس عزیزی را از دست داده اند از دیگر اقدامات مدرسه عنوان و  ابراز امیدواری کرد تا با توسل به ائمه معصومین و همدلی و همراهی مردم هرچه زودتر ریشه این ویروس از بین برود.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha