جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ضبط

حوزه/ هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد حوزه علمیه خراسان، امکان دسترسی رایگان علاقه‌مندان به فراگیری اقتصاد را فراهم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد حوزه خراسان در اقدامی ارزشمند، امکان دسترسی علاقه‌مندان به فراگیری اقتصاد را به نحو رایگان فراهم کرد.

از آنجا که ارائه واحدهای درسی در مراکز آموزشی با مقیاس کوچک با تناوب کمتری صورت گرفته و علاوه بر آن دارای هزینه‌های مضاعف است، بر همین اساس سیاست هیئت اندیشه ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی نیز از ابتدای امر در حوزه فعالیت های آموزشی، بر مسئله ضبط و تدوین حداکثری کلاس‌ها بوده است.

وی با بیان این که اگرچه این امر زحماتی داشته و هزینه‌های جدیدی را به مجموعه تحمیل می‌کند، اما در مقابل موجب بهره‌مندی طیف بیشتری از طلاب خارج از مجموعه و دیگر علاقه‌مندان مباحث اقتصادی می‌شود، عنوان کرد: این امر در راستای سیاست کلی این مجموعه مبنی بر ترویج و اشاعه علمی و هویت غیر انتفاعی آن قرار دارد.

بر این اساس، فایل ضبط شده دروس ترم اول از دوره دوم پودمانی اقتصاد بر روی کانالی اختصاصی در پیامرسان ایتا قرار گرفته و همگام با پیشرفت دروس، فایل‌های جدید به آن افزوده می‌شود. در حال حاضر این دروس عبارتند از:

• کلیات اقتصاد ۱ (اقتصاد خرد)، دکتر سید محمدجواد رزمی، دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی

• کلیات اقتصاد ۲ (اقتصاد کلان)، دکتر علی‌اکبر ناجی، دانشیار گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی

• آشنایی با ریاضیات (برای طلاب با مدرک سیکل)، حجت الاسلام مصطفی محمدآبادی

• آشنایی با ریاضیات (برای طلاب دیپلمه)، دکتر خلیل عرفانی

شایان ذکر است، با توجه به شیوع و همه‌گیری کرونا در اسفندماه و انتقال دروس این دوره به سیستم آموزش مجازی، به جای فایل صوتی کلاس‌ها، با فرآوری ویدئوی ضبط شده سامانه LMS، فایل پرده‌نگار (پاورپوینت) حاوی صوت که از حجم بسیار کمتری برخوردار است برای سهولت استفاده عموم و نیز استفاده آفلاین طلاب غایب در کلاس در کانال قرار می‌گیرد.

گفتنی است، علاقه‌مندان به استفاده از این مباحث برای دریافت لینک کانال «محتوای دوره پودمانی اقتصاد» در پیامرسان ایتا با دفتر هیئت اندیشه‌ورز به شماره ۰۵۱۳۲۰۰۵۲۰۶ تماس گرفته و یا به آیدی هیئت اندیشه‌ورز در پیامرسان‌ها (@eghtesadhozehkh) پیام دهند.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha