شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
رونمایی

حوزه/ کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی هیئت اندیشه ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی معاونت پژوهش حوزه علمیه خراسان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، کتابخانه تخصصی اقتصاد اسلامی هیئت اندیشه ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی با حضور حجج اسلام والمسلمین علوی آزیز و کندری، معاونان آموزش و پژوهش حوزه خراسان افتتاح شد.

هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد و الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه خراسان با پایان یافتن مراحل آماده‌سازی، فهرست‌نویسی، ثبت و رف‌خوانی منابع تهیه شده در کتابخانه تخصصی، اکنون با نظر مساعد معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، تهیه منابع جدید را بر اساس سیاست مجموعه‌سازی کتابخانه، برنامه‌ریزی برای اشاعه و خدمات‌دهی مناسب به پژوهشگران، در دستور کار خود قرار داده است.

کتاب های این مجموعه با رویکردی میان‌رشته‌ای به ویژه در حوزه‌های اقتصاد اسلامی، فلسفه اقتصاد، اخلاق و اقتصاد، حقوق و اقتصاد، اقتصاد مقاومتی، فقه‌الاقتصاد و … توسط اعضای هیئت علمی هیئت اندیشه‌ورز اقتصاد، انتخاب و سفارش داده شده است و در حال حاضر حاوی بیش از ۱۵۰۰ عنوان کتاب فارسی و عربی است که می‌تواند بخش قابل توجهی از نیازهای تحقیقاتی محققان اقتصاد اسلامی را تأمین نماید.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha