جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ اولین دیدار فرمانده جدید انتظامی یزد با آیت الله ناصری یزدی

حوزه/ جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید، گفت: نیروی انتظامی برای تحقق جهش تولید، در چند زمینه از جمله جهش در مبارزه با انواع قاچاق، جهش در افزایش انواع امنیت به ویژه اقتصادی به صورت ویژه فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، سردار قاسم رضایی شب گذشته در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان اینکه در استان یزد به لحاظ اقداماتی که در حوزه‌های انتظامی صورت می گیرد، وضعیت خوبی داریم، اظهار کرد: نیروی انتظامی نگاه کاری خود را بر اساس منویات مقام معظم رهبری قرار داده است.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید، گفت: نیروی انتظامی در این راستا و برای تحقق جهش تولید، در چند زمینه از جمله جهش در مبارزه با انواع قاچاق، جهش در افزایش انواع امنیت به ویژه اقتصادی به صورت ویژه فعالیت می کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ما در مرزها تسهیل در تجارت را به طور جد در دستور کار قرار دادیم و در حوزه دریا و بنادر و گمرکات علاوه بر اینکه با قاچاق که مطالبه جدی مقام معظم رهبری و ملت است، در راستای تهسیل در تجارت به صورت ویژه ورود پیدا کرده است.

سردار رضایی با اشاره به اینکه در همین مدت دوماه ابتدای سال هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده، تصریح کرد: در این حوزه به صورت مضاعف کار انجام شده تا بتوانیم زمینه تحقق شعار سال را فراهم کنیم و با توجه به نقش نیروی انتظامی در این راستا، قطعا این اقدامات تأثیر گسترده ای به دنبال دارد. 

وی با اشاره به اینکه در استان ها هم اقدامات بسیار خوبی انجام شد، گفت: نیروی انتظامی مؤثرترین مؤلفه در امنیت ملی و تأمین کننده امنیت داخلی است و به فرمایش مقام معظم رهبری، الحمدلله نیروی انتظامی در عرصه های مختلف خوش درخشیده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  با بیان اینکه مشکلات و ناامنی ها نشأت گرفته از عللی است، افزود: نیروی انتظامی با انجام بررسی های دقیق به علت های این مشکلات و مسائل رسیده و تا زمانی که ما این علت ها را درمان نکنیم، قطعا به صورت مداوم با معلول هایی از جمله سرقت مواجه می شویم.

سردار رضایی با تأکید بر اینکه پیشگیری از وقوع جرم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: اگر به این موضوع به درستی توجه شود قطعا بار جرایم به میزان بسیار زیادی کاهش پیدا می کند.

انتهای پیام/313/47

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha