دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام محمد سلطانی امام جمعه جورقان

حوزه / امام جمعه جورقان گفت: مسئولان در قبال تحقق شعار سال، وظیفه سنگین‌تری نسبت به دیگر اقشار دارند، و این مهم هم نیازمند تلاش و توجه بیشتر در این زمینه است.

حجت الاسلام محمد سلطانی امام جمعه جورقان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره با نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: پس از بیانات مقام معظم رهبری در شروع سال و طرح شعار «جهش تولید»، همه آحاد مردم اعم از مسئولان، مردم و تولید کنندگان این مسئولیت را دارا هستند که به منویات حضرت آقا جامعه عمل بپوشانند.

وی افزود: در شرایط فعلی که دشمن با کشور ما در جبهه‌های مختلف اعلام جنگ کرده است، یکی از اصلی‌ترین این جبهه‌ها، عرصه جنگ اقتصادی است که در آن با تمام قدرت ورود کرده است.

امام جمعه جورقان با تاکید بر لزوم توجه و عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری، مطرح کرد: توصیه‌ها و تاکیدات حضرت آقا در جهت تقویت اقتصاد کشور، به دلیل خنثی کردن حملات و توطئه اقتصادی دشمنان و اتکا کشور به توان داخلی است که توسط ایشان مطرح می‌شود.

وی با ابراز امیدواری از اینکه عمل به بیانات رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی از این میدان نبرد هم با پیروزی بیرون خواهد آمد، ابراز داشت: مسئولان در قبال تحقق شعار سال، وظیفه سنگین‌تری نسبت به دیگر اقشار دارند، و این مهم هم نیازمند تلاش و توجه بیشتر در این زمینه است.

این استاد حوزه تصریح کرد: مسئولان موظفند با ایجاد فرصت‌های شغلی و آسان سازی دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی، زمینه ساز جهش تولید باشند و همچنین در عرصه مبارزه با قاچاق کالا و واردات بی‌رویه کالا، با جدیت ورود کنند و زمینه صادرات محصولات غیر نفتی را فراهم کنند.

وی به وظیفه مردم در برابر تحقق شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: مردم عزیز ما باید با حمایت از تولید کنندگان و تولیدات داخلی، در خرید نیازهای خود به سمت کالای ساخت داخل بروند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha