جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه روح تعاون در کمک به بیماران کرونایی تجلی یافت، گفت: تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب کمک به بیماران ویروس منحوس را وظیفه انسانی و انقلابی خود می دانند.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه فرهنگ تعاون در ریشه کنی کرونا بر کشور حاکم است، اظهار داشت: با توجه به گسترش شیوع بیماری، ترویج روحیه همیاری، تکمیل کننده زحمات مدافعان سلامت در مراکز درمانی بود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در ادامه ضمن یادآوری این نکته که مراجعه زیاد به مراکز بیمارستانی و از طرفی کمبود نیروی انسانی در روزهای اول شیوع کرونا سنگین بود، عنوان کرد: گروه های جهادی با حضور در کنار کادر درمان جهت مراقبت از بیماران کرونایی موجب فراغ بال تیم های پزشکی و پرستاری را فراهم آوردند.

وی تصریح کرد: ترویج روحیه تعاون که نشأت گرفته از فرهنگ جهاد و شهادت است، به دور از تعلقات دنیوی حس انسان‌دوستی را پای کار کشاند و امید به زندگی را در دلها زنده نمود.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه روح تعاون در کمک به بیماران کرونایی تجلی یافت، ادامه داد: تربیت یافتگان مکتب امامین انقلاب در لحظه نیاز، کمک به بیماران ویروس منحوس را وظیفه انسانی و انقلابی خود می دانند.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: اشاره مقام معظم رهبری به پرستاری که برنامه عروسی خود را به تأخیر انداخت، حاکی از آن است که الگوی خود را از پرستار دشت کربلا حضرت زینب(ع) گرفته و در لحظه خطر خود را فدای هموطنان خود می کند.

وی در پایان گفت: جای بسی افتخار که طلاب جوان امروز میراث دار روحانیون رزمی تبلیغی دوران دفاع مقدس هستند؛ امروز هم در مراکز درمانی و بیمارستانی، دوشادوش مدافعان سلامت در حال خدمت رسانی به بیماران نیازمند هستند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha